COSTOS COMPETITIUS
- Dimensió suficient per generar economies d’escala als aprovisionaments.
- Recursos humans: sabem que el nostre principal actiu és el nostre equip. Per això li donem suport, per generar un bon entorn de treball i reduir l’absentisme.
- Costos de funcionament o estructura: organigrama pla, direcció per processos, costos de funcionament molt reduïts respecte al sector.
EFICIÈNCIA EN LA GESTIÓ.
- Gestió clarament preventiva de les incidències, mirem de trobar les causes de les incidències més que la seva solució temporal.
- El nostre equip d’operacions disposa de la formació, l’experiència i l’autonomia suficients per convertir la seva presa de decisions en una gestió àgil i ràpida.
- La gestió de la millora contínua és el nostre entorn habitual de feina, lluitem contra els costos de la “no qualitat”.
- El compromís en la gestió ens permet no reincidir en determinats costos inherents a aquests processos.
Com gestionem el seu compte?
A l’inici de la nostra col·laboració se li assignarà un GESTOR DE COMPTES, que al marge del seu coneixement, formació o experiència, sempre disposarà d’una titulació en dietètica i nutrició o hostaleria (no oblidem que prestem serveis d’alimentació). Serà el seu interlocutor quotidià, localitzable 365 dies a l’any.
Internament, assignarem un GESTOR DE SUPORT que estarà al corrent de tots els moviments del seu compte i ajudarà el gestor principal en la presa de decisions. Vostè el coneixerà i també hi podrà contactar quan vulgui.
Així mateix, el seu compte serà tutelat per un membre de la direcció de COMERTEL que vostè coneixerà i al qual podrà accedir en tot moment.
Paral·lelament, el GESTOR DE COMPTES disposarà d’un equip de suport compost per:



El Comitè de Direcció de COMERTEL es reuneix setmanalment per realitzar un seguiment de la gestió de cada client, amb l’objectiu de conèixer l’evolució i dia a dia de la prestació del servei i, així, poder detectar aquells punts de millora.